← Tilbake til alle tenester

Kvalitetsleiing

Systematisk og strategisk kvalitetsarbeid sikrar fornøgde kundar, tillit i markedet,  effektive prosessar, forbedra prestasjon og  dannar eit godt grunnlag for berekraftig utvikling. 
QTSupport kan bistå med kartlegging av bedrifta sine prosessar, oppbygging, drifting og effektivisering av ledelsessystem. I mange bransjer og marked har ISO-sertifiserte bedrifter eit stort konkurransefortrinn og er ofte foretrukne leverandørar.

For bedrifter som ønsker sertifisering iht. ISO 9001, kan QTSupport styre/leie deg fram mot sertifisering.


Tenester innan kvalitet:

  • Kontekst og interessenter

  • Risikovurdering/risikoanalyser/ risikostyring

  • Prosesskartlegging/ oppbygging av ledelsessystem for kvalitet , iht. ISO 9001

  • Samkøyring/implementering av ulike ledelsessystem (kvalitet, miljø og HMS)

  • Prosessforbedring/ effektivisering

  • Implementering av endringar/krav

  • Interne revisjonar av ledelsessystem

  • Oppfølging/ revisjon av leverandørar

  • Deltaking/støtte ved 3.partsrevisjon/tilsyn

  • Avvikshandtering / Årsaksanalyse

  • Kundetilfredsheitsmåling

  • Samsvarsevaluering

  • Opplæring og implementering av ledelsessystem

  • Handlingsplanar/Oppfølging

  • Generelt kontinuerleg forbedringsarbeid